2010年1月12日 星期二

靚煲皇

7-1-10 星期四
呢餐打邊爐係慶祝餅餅生日
天氣咁凍,最好係打邊爐啦
我都好似好耐無見過爹地媽咪妹妹咁咯
任你落配料
例牌豬骨煲,啲料多到不得了
仲有一架車仔啲餸無影到相
encore得最多係花膠 $ 58 一碟花膠
隻隻都好大隻架
呢到你逐碟計錢架
原本話送蛋糕架,不過佢地唔記得咗煮飯
係喇,送蛋糕點解要煮飯呢?
因為個蛋糕係三文魚壽司蛋糕
服務好好呀,所以我地都算喇
呢個同我地講完唔好意思,對唔住...
轉個頭又有一個人黎道歉
仲話會認得我,下次會比返個蛋糕我喎
真係吹得就吹
5個人食咗 $ 1,084
呀!!!呢到無得碌咭架,要比現金架

沒有留言:

張貼留言