2010年1月24日 星期日

大寒

20-1-10 星期三
媽咪係下午打比我話今日係大寒
所以提我要食糯米
之後,我係facebook post "今日係大寒,要食糯米"
嘩!!!我啲朋友+唔係我嘅朋友,再+我唔識嘅人
七嘴八舌係到討論
其中一個人 : 你咩鄉下呀?食糯米
哈~~~我真係比佢大到呀
我以為唔係食糯米呀
原來佢同我玩下啫~~~
佢話 : 梗係食羊腩煲啦
我足足笑咗成分鐘呀
兩個唔識嘅人
可以豪無芥蒂咁互寸
好過癮呀~~~
糯米一定趕唔切浸啦
叫外賣囉
6條臘腸,兩個人食,梗係食唔晒啦
行過見到有格仔餅喎
買一塊黎食下,都唔好食嘅
炸物,算把啦
大寒嘅日子天氣回暖至21-23度
仲要潮濕到好似回南天咁
想點呀???
不過熱得嗰兩日,星期三,四
之後又凍返,天氣下降得15度
想點呀~~~~

沒有留言:

張貼留言