2010年1月9日 星期六

八面玲瓏

5-1-10 星期二
餅餅忽然之間撩我去食扒王之王又或花園餐廳
我個刻好決絕話 : 唔食
發神經,明知我講過無數次唔食呢兩間咁難食嘅食物喇
佢仲要食呢兩間,又咩好呢?
食完,我唔會飽(因為我食咗幾口就唔想食喇)
食完,因為唔飽,所以唔開心
貪平囉,大件夾抵食囉
我寧願比多一百幾十去食啲真係好嘅食物
佢仲要話我高級咗喎
頂佢個肺吖,原來有啲人
真係唔識分咩係好食,咩係唔好食
唔好食都可以放入自己個口
我無辦法可以再同佢溝通
咁佢自己再搵一間餐廳,基本上佢搵邊間我都會話"好"
八面玲瓏,曾經係send比佢其中一間食肆
曾經,都好耐喇
羅宋湯,水黎架,加豆瓣醬落羅宋湯入面,真係夠晒"誠意"
燒豬頸肉,又油,又腥,咩豬黎架?
諗住加多啲炸蒜可以蓋住啲味?
你真係當我白痴架
所以話呢,蒜頭係可以掩飾唔新鮮嘅食物
蝴蝶蝦,應該估到佢唔會比新鮮蝦比你喇呱
呢間嘢乜都有,中西泰日都有,所以叫八面玲瓏
成晚最好食係呢個,白灼娃娃菜
仲有一個什扒餐配薯菜
有司華力腸,煙肉,牛扒,雞扒,豬扒
司華力腸得半條,收我$60一個餐,要慳成咁呀?
我都係第一次見咯,可能我少出街食飯,見識少啦
至於啲扒就算喇,咁有heart嘅餐廳
啲服務好好架,不斷係你身邊行黎行去
我同餅餅講嘢,佢又會望住我地
真係好似朋友咁架,仲差未坐埋黎一齊傾囉
餅餅問我 : 黑色碟醬係咩黎架?
有個女侍應即刻裝個頭埋黎喎
但又唔出聲
之後我試下味 : 哦!蠔油囉
由七點坐到七點九埋單走人
其間計埋我地張枱得三,四張
生意之淡薄可見呢間餐廳的"誠意之作"
埋單$147,放下$150走人啦

沒有留言:

張貼留言