2010年1月6日 星期三

荃灣大家姐

3-1-10 星期日
我真係對呢到嘅炸魚蛋念念不忘
我黎荃灣嘅目的,都係要黎食炸魚蛋
無錯,旺角好多地方都有得食炸魚蛋
但旺角個啲炸魚蛋
一係就死實,一係就梅,一係就凍晒
我未食過一間炸魚蛋係彈牙
呢間,我食到喇
$20嘅炸物有12件
有茄子,青椒,炸魚蛋,雲吞皮
特別提一提個雲吞皮,入面包住韮菜豬肉架
份量雖然係少啲,不過都已經好過登打士街個幾間喇
仲有車仔麵,韮菜豬皮豬紅
平時食車仔麵,無10個餸都唔得嘅我,今次揀咗4樣
豆卜,蘿蔔,豬皮,紅腸
豆卜,每粒都釀咗魚肉
蘿蔔無渣,又清甜
豬皮差少少喇,仲有啲毛係到,反胃呀
我要咗杯鮮榨橙汁,無加冰無加水嘅鮮榨橙汁 $ 12一杯
一定食唔晒碗麵喇,不過都食晒啲餸喇
下次要試埋碗仔翅,枱面辣菜甫任你落架
一班師奶亞姐都幾好人
無乜粗聲粗氣
當"了"梗牙時,有三個人入黎
其中有個妹妹仔話 : 無位呀,走咯
我即刻話 : 有呀
之後同餅餅一齊彈起身
之後落樓下搭49X
向沙田出發

沒有留言:

張貼留言