2010年1月5日 星期二

第44屆工展會

1-1-10 星期五
新的一年,就要去敗家
咁年老闆好遲至比飛我呀
不過,我都無咁早去嘅
第44屆工展會,我揀咗1月1日去
原因係,少人啲
個個前一晚去倒數
邊有咁早起身呢
所以,我地可以輕輕鬆鬆行
我地去到時,11:30喇
不過好彩,人唔算多
其間我地聽一位推銷員推廣佢家公司嘅產品都接近一個鐘頭
因為佢不斷送嘢,所以可以留得住我
嗰個煲呢,最後用咗$480買到架
嗰個係陶瓷煲,到我用咗先介紹
佢今日送咗差不多成千蚊禮物比我
只係我一個都千多元喇
前面第一行 :
兩把刀一把廚剪,每一把$300
隔離502強力萬能膠6盒,每一盒$10
後面生果圖案嘅強化玻璃切菜板,一塊百多元
5個掛勾,每個價值 $ 38
2月1日係永安有得買家居樂呢款陶瓷煲
一個集煎炒煮炸炆燉焗
明火電磁爐微波爐都可以用到嘅煲
價值二千一百元
我今日用$480可以買到,真係好抵呀
抵之外,呢位推銷員幾好
我仲學到好多廚房知識
例如煲燶底應如何處理
點解成日痴AA超能膠都唔實
*******************************
今年唔係買咗好多嘢
因為我發現有好多同出面差不多價錢
有啲無嘢送,有啲平一兩蚊
咁我洗乜係到買呀?
********************************
諗住返屋企抖一陣再出過去
諗黎諗去都唔知去邊樹好
最後留係屋企睇港姐重播
一直到黃昏,餅餅突然講一句 : 去掃街咯
好呀,執齊膠袋,環保袋
向旺角出發
炸魚蛋,煎釀三寶,臭豆腐,豬大腸,魚蛋,燒賣,瘋薯......
等梗我

沒有留言:

張貼留言