2010年2月1日 星期一

老三火鍋

27-1-10 星期三
哥哥係1月22日(五)生日嘅
星期三嗰日至接到亞爸電話
問點解好似今年無人幫哥哥攪生日嘅
哈~~其實,我以為係佢地已經慶祝咗
就係咁嘅情況之下
我,就開始約人喇
老三火鍋,亞爸極力推介
約6:30,7:15至齊人
我呀,係第一個到架
咁悶,咪周圍影下相啦
半個鐘之後,亞爸終於到喇
悶到抽筋嘅我,即刻捉住佢玩
玩乜?梗係玩佢啦,再玩自拍
拍咗好多張一模一樣嘅相
至開始點湯底
我唔食得鴨,嗰個唔辣得,就下就下
唔記得就一個人-BB
我地今次個湯底係醉雞鍋
7:15人齊啦,可以開餐啦
同一時間,全場爆滿
呢到係第一round
仲有第二round無影到
因為掛住睇個主角
今日食飯目的係幫哥哥慶生
但主角並不是他呢
而係一個BB
哈哈,個BB好玩呀
其實,打邊爐最重要係湯底夠正
食物要新鮮
呢到湯底好好,食物夠新鮮
最出名係老鴨湯底
但因為我敏感唔食得鴨
所以無叫到老鴨湯底喇
下次食定敏感藥去食老鴨湯底
5個大人,一個BB
埋單$1,080
食得好開心呢~~~

沒有留言:

張貼留言