2010年2月15日 星期一

囍宴滋‧選

今日係年初二,繼續同大家講聲 : 新年快樂
6-2-10 星期六
去完origins做facial
之後就去囍宴食lunch
成三點九至食lunch,真係有啲過份
好彩,我地有訂枱咋
真係估佢唔到,下午茶時段都有咁多人
問侍應姐姐 : 今日買一送一有咩飲品
侍應姐姐 : 1同5
吓?哦!!!
自己睇menu啦~~~
香茅茶同雪梨茶
最後要咗兩杯雪梨茶
我唔明點解蕃茄上枱時會散晒
亦都唔明點解咁少汁
侍應姐姐都算醒目
即刻攞一碟醬汁比我
口水雞,影極都影唔好,跟本就係亂
不過味道無變,好好食
最好食係粉皮同皮蛋呢~~~
川味紅燒牛肉
油炸鬼索晒啲汁,牛肉夠腍,辣辣地,好好食呢~~~
大肚婆炒飯,啱晒我~~~
清炒白菜可唔可以走蒜蓉?
可以呀~~~
原來走咗蒜蓉無咁鹹架~~~正!!!
埋單$382
我有V.I.P.咭,$367就得喇

沒有留言:

張貼留言