2010年2月4日 星期四

華星冰室

30-1-09 星期六
原本今日可以去行山架
不過我要返公司主持大本營
所以無得去行山喇
我好鍾意行山架
餅餅想去華星冰室食嘢
好吖,我都好耐未黎過呢條街喇...
灣仔克街,曾經留下不少腳毛嘅地方
等咗十分鐘就有位喇,都算好快
一入去,感覺去咗六,七十年代乾淨版嘅冰室
牆上掛咗華星歌手我唱片
仲有一塊簽滿名嘅白板
一睇個餐牌~~~
噫!!!你係咪抄澳洲牛奶公司架?一樣嘅?
不過人地用北海道3.6牛乳
乜嘢叫單春迅贈呀?
係單春迅贈還是贈送春單呀?
呢到凍飲大杯過澳洲牛奶公司嘅
炒蛋好滑,不過可以再滑啲架,比心機呀
叉燒湯意
牛肉湯意
唔只餐牌似,食物似,連啲侍應都似
侍應嘅動作,一樣好似打風咁
但呢到好,侍應哥哥有禮貌
埋單 $60
我嘅facebook ,add me ar~~~

沒有留言:

張貼留言