2010年2月5日 星期五

整湯圓 @ Jacky Yu (後補資料)

31-1-10 星期日
原本,今日要去澳門幫手派米
因為,司徒法正係上個星期收咗餅餅做徒弟
餅餅想去出返點力啦
我都應承咗架
不過,好可惜
撞期
當我地星期二去報名時
我都醒唔起要去澳門
天意如此,何必強求呢?
約人2:00,都仲未入得
之後因為太悶,叫人比我地入去先
好彩jacky好人比我地入去先咋
不過佢都係啱啱到
呢個書陣,同jacky影咗好多相
原本2:00嘅堂,變咗2:30
點解?啲人遲到囉
原本係包芝心士多啤梨湯圓
點知老師話 : 因為應節所以改咗"囍宴湯圓"
我嗰刻,成個人呆晒
不過,我都知點解佢忽然之間改食譜嘅
jacky呀~~~你要記得欠我一粒芝心士多啤梨同芝心紅豆湯圓呀
搓搓下湯圓,jacky行埋黎問我係咪有玩facebook
我話 : 係呀
佢居然話 : 我認得你
(我facebook張相,佢咁都認得出係我
你應該,係靠估吧,還是你認得我部相機呀)
之後,我同佢講咗一句暗語
佢就話 : 哦!!!原來係你
係呀,係我呀
總之我地啲對話好好笑

搓完湯圓無嘢做
同jacky傾下計
食埋湯圓,買埋圍裙就走喇
jacky呀)))下年你要出利是封架~~~

沒有留言:

張貼留言