2010年2月17日 星期三

Hyatt Cafe @ 冷盆篇

10-2-10 星期三
因為某點原因關係
所以,呢餐自助餐
係由hyatt一位高層請食自助餐
但高層無同我地一齊食囉...
我地坐圖書館房
一邊食,一邊傾
同餅餅 & 另一位工程師講餐廳嘅裝修
品味唔見有,抽風系統有問題,細心留意燈光位...
其實好差
唯一可取嘅係:位與位中間空間夠
唔會覺得迫
魚生,我無食
甜蝦,赤貝,馬刀貝夠新鮮,好鮮甜
尤其馬刀貝,爽,甜,鮮
八爪魚,北奇貝都好食呀
呢啲其實夠新鮮就得喇
魚生任你攞,不過要食得晒至好吖
事關每一件都係厚切
翡翠螺,好大隻,咁就韌囉
凍瀨尿蝦,熟蝦,甜呀~~~我係一個蝦痴
凍嘅蟶子好好食,又爽又甜
龍蝦仔無食過,不過見工程師嘅太太食咗好多
沙律區,你只要指指指,廚師哥哥就會幫你撈撈撈架喇
琵琶蝦,肉多,鮮甜,食返佢十幾隻啦
無啦啦有碟海蜇,九唔笞八
不過味道都ok啦
parma ham
睇住廚師哥哥係下面個櫃攞出黎
之後,我叫佢等等,比我影相
佢放好一邊之後,企係側邊等我影完相
呢啲咪服務態度好囉,唔似有啲自助餐咁,懶高貴,唔比人影相仲要大大聲話人
係呀,講梗朗廷酒店嘅L'Eclipse
我係半島酒店都未比人咁講過呀
應該話,我從未試過去一間酒店食自助餐
會比人叫我唔可以影相囉
唔比影相其實無問題,問題係,你無尊重我
可以細細聲同我講
可以笑笑口同我講
唔好大大聲又黑口黑面同我講囉
以後唔去朗廷囉,去花月庭,去麗景好過
去呢間hyatt cafe都得嘅...
如果你地睇埋熱盤篇的話...可能...
撐咗上岸,講返parma ham先
我一個人食咗起碼十碟,無十碟都起碼有九碟
第一輪食個轉就太鹹
同埋有時,一碟入面有3,4塊prama ham
但得一塊蜜瓜或哈蜜瓜
唯有切開一半蜜瓜食囉
有個唔識嘅鬼佬教我切芝士
但我無話要食芝士,我亦都係識切嘅
只不過,我係隔離等梗prama ham
望下啲芝士咋
個鬼佬食客仲係咁問我明唔明
礙於我今日嘅身份
我唯有懶係nice咁同佢溝通幾句
又同佢講,呢三款芝士都唔啱我口味囉
中間圓型碟黃色一粒粒,好好食架
係薯仔呀

沒有留言:

張貼留言