2010年2月1日 星期一

松記糖水

27-1-10 星期三
打完邊爐,大家都異口同聲話想食糖水
去附近松記食糖水啦
繼上次每人都一樣要腐竹糖水之後
今次,再下一城,4碗一模一樣嘅幻彩明珠
加多個擂沙湯圓
亞力要飲紅豆冰
呢隻,係BB隻手
我近排好鍾意影手
今晚主角出場喇
食飽之後,再同BB影相
影到唔捨得走
***************************************************************
今日係2月1日
我想,我要作出改變
因為,YAHOO BLOG成日upload唔到相
因為,YAHOO BLOG成日都修圖失敗
因為,YAHOO BLOG成日將我啲相嘅次序撈亂
因為,一個月總會有事發生,總會有嘢壞
因為,.....................................................................
好似今日咁,又壞今日瀏覽,統計資料.............
所以,可能呢到會逐漸少相或者一張相都唔post
所以,我唔介意你地去我Facebook
不過,我會盡我能力,繼續post嘢係到
始終,都有一份感情嘛~~~

沒有留言:

張貼留言