2010年2月9日 星期二

麗景酒店 Express Cafe 熱盤 @ 不眠王子

1-2-10 星期一
繼續係麗景酒店Cafe Express
羊扒
我無食羊,因為我唔食得羊
香煎雞胸 & 香煎鴨胸
我無食鴨胸,因為我唔食得鴨
法式生菜鵝掌包 & 野菌豆腐
我無食鵝掌,因為我唔食得鵝
終於有嘢食得喇
生菜鵝掌下面係玉子黎架,甜甜地,好好食
仲有隔離嗰個野菌豆腐,啲豆腐好滑呢~~~
炒什菜 & 香茅豬頸肉
啲豬頸肉好好食,好嫩又好爽口
鰻魚炒飯 & 韓式牛肉炒麵
我無食鰻魚,因為我唔食魚
我伙無食炒麵,因為我唔食粉麵
可榴東星斑球 & 炸蟹蚶
炸東星斑球,唔好食,蹝晒條東星,清蒸好過啦
炸蟹蚶,ok啦
蒸鰽魚
條魚好滑,無腥味
煎牛肉
咖哩魷魚
我無食魷魚,因為我唔鍾意食魷魚
醬炒鮮蝦
正呀,我係蝦痴嘛
青酒蜆 & 青口
無乜酒味,蜆好鮮

芝士
熱辣辣嘅芝士,香,濃,肥呀~~~
麵包藍
唔好食.....
不過我鍾意個籃,睇住佢就想唱歌
小小姑娘 清早起床 提著花籃上市場
穿過大街 走進小巷 賣花賣籃聲聲唱
花兒雖美 花兒雖香 沒人來買怎麼辦
滿滿花籃 空空錢箱 如何回去見爹娘
oh my darling , oh my darling
oh my darling , clementine
thou art lost and gone forever
dreadful sorry , clementine
in a cavern , in a canyon
excavating for a mine
dwelt a miner , forty - mimer
and his daughter clementine

沒有留言:

張貼留言