2010年2月2日 星期二

Outback

28-1-10 星期四
餅餅今日好開心
因為佢加咗人工,又有花紅
所以,同佢去慶祝下先
5:45去到,無人,我第一次見outback門口無人咋
但入到去,都有幾張枱有人食梗嘢喇
我地坐係死角位,玩到癲到無人理
我唔知佢飲咩啤酒呀 $ 42                           我飲粉紅色 $ 42
好似喜力,又好似生力                               Smoothies strawberry w/ icecream
凱撒沙律,個醬鹹到我要即刻舉手搵人黎攞走佢
我驚食晒成碟會有腎病添呀
同個侍應講一聲 : 呢碟好鹹,你幫我收走佢吖
佢好好人呀,轉個頭返黎話 : 不如我幫你換個一碟乜乜乜沙律呀,個醬甜甜地幾好食架
我地異口同聲話 : 好呀,不過我相信我塊面嘅顏色一定好難看喇
可能今日廚師重手咗啦
香脆薯條混芝士 $ 72
有個blog友呢,指定提我,極力推介,一定要食呢個
係呀,我,終於食到喇
好食呀,我地成碟食晒
如果,芝士再多啲就好喇
薯條都到咗喇,唔知點解黑糖麵包咁耐先到
係食梗薯條時,追個侍應姐姐
佢話 : 焗梗,等多一陣吖
不過我會相信佢係唔記得比我囉
點解?因為個都包唔熱囉,暖嘅
暖到個包切開之後,都唔識彈返起身
呢個就係幫我地換咗嘅乜乜乜沙律喇
有菜,有蕃茄仔,青瓜粒,麵包粒......
好色彩繽紛呀,睇到都開心喇
鮮蝦磨菇寬條麵 $ 138
個醬汁好似北京填鴨pizza隻醬呀
即係甜甜辣辣咁呢
料都幾多,寬條麵唔會過腍又唔會太硬
西冷牛扒 8oz $ 148 , 11oz $ 158
我地梗係要11oz啦,之後嗰日係十五,無得食牛嘛,盡情咁食
我地要7成熟牛扒
黎到塊牛扒面濃晒
當我地估佢會唔會比十成熟我地時
即刻切開睇下先
(我地唔想咁估架,但今日嘅食物質素,真係令我嘆為觀止)
呢個係七成,中間得五成
食物到齊之後,有個侍應哥哥問我地啲食物好唔好食
我真係豪不客氣咁逐一點出邊啲好,邊啲唔好食
我叫佢同個廚師講個凱撒沙律醬汁好鹹
唔知佢有無講到呢???
$500有找 $2.8
出到黎門口,依然係無人
今日咁奇怪嘅?
我嘅facebook , add me ar

沒有留言:

張貼留言