2010年2月5日 星期五

元朗林金記美食 & 餃子店

30-1-10 星期六
我上次咪講過大角咀有間好好食嘅臭豆腐嘅
我地為咗臭豆腐,專登再去架
今次,唔知點解,每袋得一件
又唔知點解難食咗好多
第一,佢大件咗,已經好難咬開
第二,啲皮一啲都唔脆,變咗肝硬化
第三,豆腐無咗上次咁滑
第四,佢返炸
我地各人食咗一半都放棄咗喇
有個阿姐撩我買砵仔糕,$10/3
係等梗臭豆腐其間
買咗件食下,ok啦
我整會好食啲囉
之後就一直行,見到有間餃子店
門口堆滿晒人,好!!!就睇下食咩先
原來係做小菜,外賣居多
不過都有堂食嘅,大槪有兩三張二人枱啦
我地都係唔會坐係到食架喇
鹹薄餅+韮菜餃子
韮菜餃子$5/5粒
鹹薄餅唔記得幾多錢$10之內吖
菜遠牛肉,有得比你揀菜添呀
牛肉睇唔出佢咁嫰滑喇
椒鹽蝦,原本我地要椒鹽瀨尿蝦,點知佢話今日無買瀨尿蝦
味道十分之好,仲要可以連殼都食得
送啤酒一流
艇仔粥,入面勁足料
足料到入面有蝦,有蟹.....
蟹粥,我懷疑...佢放咗兩隻蟹
粥底夠綿,亦鮮甜
蟹係新鮮嘅,無梅
六樣嘢七十幾蚊,抵到唔知去邊到搵
我發現大角咀有好多好嘢食架~~~

沒有留言:

張貼留言