2010年2月11日 星期四

天下味廚

3-2-10 星期三
臨放工時,接到珊珊嘅電話
約我去旺角攞黃貫中本書
其實本書,已經係上年8月訂咗
要等半年之後至有得攞
阿paul開完演唱會又唔係香港
拖下拖下,咁就等咗半年喇
好彩,我又唔急
之後再去攞牛仔褲
再漫無目的去搵食
行入女人街,日本嘢真係無興趣
入咗一間中式食店但茶餐廳格局嘅
”天下味廚”
門口有魚缸,有新鮮海鮮
坐低睇餐牌,啲嘢都唔貴得去邊
侍應姐姐介紹我地食$88呢個餐
三行選一行
要咗一個美極煎蝦碌+醬翡翠花枝片
美極煎蝦碌
上到枱已經好香
好大隻蝦
清炒豆苗,走蒜蓉
XO醬翡翠花枝片
勁惹味,又好味,我唔係咁食得西芹都狂對呀
(結果攪到頭暈囉,我血壓低呀)
沙爹金菇肥牛粉絲煲
一上枱,嚇親我同餅餅
個煲大到足夠4人食呀
好香沙爹味,又多粉絲,又多肥牛
係喇,點解仲有一碟豆苗呢
事緣因為上面個碟豆苗,有一條保護色嘅菜蟲
係,係我見到,好彩係我咁啱夾個一邊菜
如果係餅餅夾的話,我相信佢係會睇唔到
我地一同個侍應姐姐講
佢即刻話換過一碟比我地
個侍應姐姐仲即刻倒咗嗰碟菜
之後又唔好意思又對唔住
服務態度仲好過好多大酒樓
後生一啲嘅侍應弟弟
更加係笑容滿面
永無黑面比你睇
叫完白飯再叫汽水再加餸再攞乜攞物
反應之快同每一次都輕力放下
都令我覺得好體貼
我一定會再次幫襯啦
不過希望唔會再有蟲蟲出現就好啦
仲有一點唔記得講
啲餸無落"師傅"架~~~讚!!!
埋單 $250

沒有留言:

張貼留言