2010年2月7日 星期日

王子送給我的禮物

1-2-10 星期一
係自助餐食到尾聲
就開始玩遊戲Bingo
原本bingo玩法係橫或直或斜連埋一線
但由於時間太趕,要交返個場比人
所以,係一張咭出現到五個號碼都有獎品喇
最後演變到,一張咭有4個號碼就得喇
有一封利是,係玩bingo中的
另一封係隨口嗌名中的
呢份就係bingo中的
係呀,一張月曆紙
比王子嚇親呀~~~
呢份至真...
佢搵3月黎做代號啫
一隻雞蛋變方型
等我得閒玩下先
當靚女隨口抽大嗌七號,之後王子搵到個名,叫我時
一見到我,就話呢份禮物一定啱你呀
一頭霧水嘅我,望住王子
王子之後打開比我睇
噢!!!囍宴V.I.P.咭
曾經令我憾入瘋狂狀態
誓要得到呢張咭
上年我生日去咗囍宴食飯
我得到一張VIP咭
今天,不費吹灰之力
再得一張
個囍字真係好靚~~~
仲有桂花年糕
仲有$50 coupon
多謝王子的禮物~~~

沒有留言:

張貼留言