2010年2月20日 星期六

滿記 &豆腐主義

13-2-10 星期六
乜你認為去奶奶屋企食飯會飽咩?
哼!!!
之後去咗荃灣行街
行咗一陣,去咗滿記食碗糖水
芒果糯米慈
蓄薯湯水
仲有一個紅白,即刻紅豆沙加豆腐花
不過佢黎咗紅黑,即係紅豆沙加芝麻糊
係換嘅過程,我地等咗超過廿分鐘
我唔明一碗紅白點解要整咁耐
即係擺明拖我地時間啫
好吖,你要同我玩嘢,我真係奉陪到底架
再一次舉手(已經唔記得吹過第幾次喇)
侍應妹妹話 : 等等,黎梗
(我亦見佢揸住碗嘢,準備放匙羹)
我好大聲話 : 黎梗?我唔要喇喎
跟住行去櫃枱埋單走人
知唔知點解我咁串呀?
因為我知道佢地係專登拖慢上枱嘅速度
當安德尊同李承責係窗邊經過時
成班侍應係到大叫大嗌
之後仲有個衝埋出去添
咁...可能廚房出嘢慢啫
唔關班侍應事嘅
係呀,遲過我地入黎啲人都食完碗豆腐花喇
食碗豆腐花啫
唔洗咁難嘅
行過對面"豆腐主義"食囉
雖然年三十啫,但你地都係開梗工架
專業啲啦

沒有留言:

張貼留言