2011年4月5日 星期二

Piknik

今日係清明節

今日活動仲慘過要去拜山

就係執行李

pack箱工作我至憎

同志們要奶粉要衫要錶要乜要物

我地呢家人

人地要咩我地就買咩

爹地媽咪先做先行部隊

昨日已經出發

待爹地媽咪去到時發號司令

兩個女以及伴侶

準備充足彈藥

面臨破產邊緣

希望爹地媽咪手下留情

唔好要兩個女買咁多嘢過去

因為4個人

托運唔可超過80kgs

即係每人20kgs

人地未出發先興奮

我地未出發先超重

我地作最壞打算.......

一件私人物品都唔帶去

去到買胸圍底褲T恤外套牛仔褲化妝品落妝洗面...等等等

其實,昆明係一線城市

真係應有盡有架

人地一間家樂福超級市場

可以頂十間百X,惠X喇

麥當勞肯德基必勝客...

想食咩都有

不過去到當然要食當地特式嘢啦

雲南過橋米線,耳塊,雲米膏,菇菌,金華火腿.......

美食多到數唔晒

真係食到你唔食呀

洗唔洗係香港抬麥片意大利粉闊條麵通心粉出前一丁.........過去呀???

算~~~我唔會明媽咪諗咩

再講,我唔想開開心心一個拜山探親旅行

未出發先鬧交

黑口黑面對大家唔好

做女嘅,一個字 - 忍

食啲我鍾意嘅小食開心下囉

脆脆的,每一粒包住榛子醬

沒有留言:

張貼留言