2011年4月27日 星期三

昆明第五天 - 天香人和

12-4-11 星期二

返酒店pack完行李之後

餓爆

媽咪問想去邊到食午餐?

我諗都唔諗 : 天香仁和

點解?

因為入面裝修好靚

你好似置身於6星級酒店嘅宴會廳

但收費卻是茶餐廳級數










呢個係煙灰缸

佢唔比我買



但係如果你損壞要賠錢





蕃茄大豆芽雲耳肉丸湯



蒜蓉焗蠔



糯米釀蓮藕



雞半隻



燒鵝半隻



官保雞丁



就係呢個好好食粟米粒

粒粒都有鹹蛋黃包住

炒得乾身又唔燶

火喉控制得而



梅菜扣肉

我一而再再而三同媽咪講

明知唔會好食得過你煮啲餸

你就唔好叫啦

媽咪話 : 唔試過出面個啲,點知我個啲好食呢

吹爆~~~



椰菜炒金華火腿



麻婆豆腐

我將剛剛同媽咪嘅對話再講多一次

不過今次同爹地講

而爹地嘅答案

都係同媽咪一樣



南瓜飯



鵝掌粉絲



韮菜蒸餃





$500有找

仲要唔肯收貼士

沒有留言:

張貼留言