2011年4月3日 星期日

鹽味薯條

我好似好耐無出過零食喎

我前排睇中醫

佢唔比我食呢樣唔比我食個樣

的確

皮膚係好咗

但我真係忍得好辛苦

特登唔睇個中醫

唔覆診

狂食遺禁品

結果,大前日沖沖下涼流鼻血

流足半個鐘

低頭沖涼勁唔方便

成個浴缸都係血

血流成河一啲都無誇張

即刻飲返杯清熱酷先啦

飲完杯清熱酷

當正佢係仙丹

之後想食零食

打開零食櫃

一開,跌咗呢包嘢出黎

你地話吖

個零食櫃幾滿吖




嘻嘻~~~

我無咁過份食晒5小包

我只係食咗一包

過下口癲啫

P/S : 當我沖完涼出黎之後照鏡梳頭

我塊面,白過張白紙

面無血色之餘

仲要連暗瘡印都無埋

沒有留言:

張貼留言