2011年4月15日 星期五

昆明第一天 - 竹里館

8-4-11 星期五

大人們黎接我地機之後

直入酒店放低行李

抖都無得抖

就話要去食飯

酒店附近有間餐館

細佬介紹



環境昏暗得可以偷情



呢~~~紅色衫面向鏡頭的是我弟弟

黑衫背住鏡頭的是我細舅舅

香港人叫表弟

我地無分表乜表物的

佢叫我姐姐

我叫佢名

晚上八時

還有少少陽光

我jetlag情況好嚴重

我地坐係樹底下

不斷有樹葉落下



我無帶相機

差啲電話都無帶出酒店

呢碗係海帶湯

鹹到飛起

飲一啖之後

我係嘔出黎

飲晒成碗

肯定個腎有事



海蜇

碎上,我真係頂佢吖



麻辣牛肉片

呢個ok,夠麻夠辣

黎到雲南呢啲地方

搵一樣食物唔辣都幾難



苦瓜炒百合

我叫比爹地食

我唔食苦瓜



糯米排骨飯

呢個好好食

糯米飯吸收晒排骨嘅肉汁

排骨又吸收糯米的香

軟軟棉棉的



炒粟米粒粒



羊奶球

呢到啲人好鍾意奶類飲品及制品

又好鍾意乳酪乳酸

我唔飲羊奶

更加唔食羊



我至愛的蝦

全場最貴

二百大元

蝦係新鮮蝦

唔係雪藏貨

肉質彈牙鮮甜無比

個酸甜汁至係一絕

味道剛好濃度剛好顏色剛好

沒有一分要加亦沒有一分要減

配以墊底的炸米粉

呢餐,我已經覺得好滿足了。



連埋酒水白飯幾碗

埋單七百蚊有找

最唔值係個湯

沒有留言:

張貼留言