2011年4月25日 星期一

昆明第四天 - 過橋米線

11-4-11 星期一

我同阿妹無事喇(呢一刻)

返到酒店之後

幫爹地媽咪攪好check in之後

上房沖個涼

之後,又食

哈哈哈~~~~





雞腎 - 我唔食



又係辣到跳舞的豆腐乾



呢個係口水雞

好樣少少得唔得?點斬雞架?



小鍋米線



小鍋麵



田七氣鍋雞



小鍋米線



過橋米線



正宗的過橋米線係咁食嘅





熱湯一大碗

之後順序放配料

先放豬肉,雞,火腿,魚,菜,米線,最後放蛋

明唔明?

香港個啲所謂嘅過橋米線

我真係頂佢個肺囉~~~



粟米甜醬餅



蕎麥甜醬餅



舅父話黎到昆明一定要食呢個餅

如果唔係等如無黎過昆明

吓!!!我黎咁多次

都係第一次食咋

食飽返酒店

舅父揸車走喇

我地上房沖涼

之後去超市

個間大到成個維園咁大的超市

一入門口

妹妹肚痛

男士們即刻比錢

我同媽咪陪妹妹返酒店

咁點呢?得個8點幾

9點都未到

約媽咪去揼骨

我地梗係唔會去酒店個啲斬你一頸血個啲啦

出面大把正宗按摩中心

平靚正

我地出酒店行5分鐘就到

盲人按摩中心

一個鐘$30

真係想揼夠10個鐘

一個鐘之後

鬆晒,哈哈哈

基本上我好返晒

起碼無痾先啦

但妹妹點解仲痾呢?

以我經驗話我知

佢無飲淡鹽水。

沒有留言:

張貼留言