2011年4月22日 星期五

昆明第三天 - 圓通山

10-4-11 星期日

圓通山有咩玩架。我問

有動物睇架。有人答

咁我去海洋公園咪得囉。我答

有櫻花睇喎。有人答

真係有?我答

係(肯定語氣),成條街兩邊又紅又白櫻花,好靚架。有人答







長臂猿







個B食梗奶,個媽食梗蕉



行行下見到隻松鼠游走





洗唔洗走得咁快呀?



獅子



影呢張杷時

我真係有少少驚

佢個眼神獰厲到呢......





未影第二張相

佢已經擘大口想食咗你咁嘅款喇



我唔知呢個叫咩

佢係下面個層

總無理由跳落去嘛







櫻花呢?我問

行前少少就見到架喇。有人說











哎呀,天氣開始熱,櫻花無晒喇。有人說

我狂啤有人超過一分鐘。



我只見到樹枝同樹葉囉



有人唔知係咪好覺得對我唔住

狂搵一粒粒櫻花比我





之後仲好開心咁嗌我

呢到成棵都係呀

我蓋不住我的憤怒

大喝一聲 : 夠喇媽咪



其餘四個人知我發脾氣

加入戰團一齊搵櫻花



無喇,真係無晒櫻花喇~~~













之後玩機動遊戲碰碰車

有木瓜子呀。有人說

(係呀,又係同一個有人呀)

仲咩咁開心呀?我問

呢個清熱呀,天氣咁熱最啱飲喇。有人說

木瓜子係一碗好似啫喱加黑糖水的飲品

甜到爆炸

我地狂加半碗冰水

甜度至剛剛好

一碗6個人輪住飲

但三位壯男飲咗一啖之後就唔肯飲喇

我地三母女飲

之後返酒店換衫沖涼

又準備出去食飯

沒有留言:

張貼留言