2011年4月19日 星期二

昆明第二天 - 峰谷野生菌餐廳

9-4-11 星期六

每次返昆明

一定有人請我地食菇菌

佢地知我鍾意食菇

但佢地唔知我個妹唔鍾意食菇

今次無松露食喇

唔啱時候囉

我呢張相,應該影嘅時候醉咗

所以out focus

睇唔到啲字?

唔緊要啦,比你睇到你都唔會飲

一小杯酒,酒精含量高達50%

勁過茅台



基本上,你想食咩菇都有嘅



我地唔係食呢啲啦

哈哈哈



晚上七時,陽光普照

所以,我有jetlag






開始煲湯

呢煲湯補咯~~~













將所有講唔出名嘅菇

全部倒入十全大補湯入面

滾到潟時,我地就可以埋席

每人飲碗頭啖湯先

嘩~~~湯底濃郁,清香撲鼻.....

飲湯時,唔會有人同你講嘢

當我地飲第一啖時

講個"嘩"字,都嫌嘥時間

再黎一碗啦





呢個唔知咩菇

辣得黎好好食



韮菜炒豬肉



麻辣牛肉



香煎鮑魚菇

十分惹味



辣椒炒豆干絲

辣到跳舞



雲耳



鮮果‧清甜



粟米餅

我個妹終於有嘢食喇



呢個勁似熱浪薯片

其實係炸過嘅牛肝菌



再黎補湯加菇



沒有陽光時

氣溫忽然之間跌到15度



多謝呢間餐廳老闆的熱情招待及請客

沒有留言:

張貼留言