2011年4月10日 星期日

蔥炒滑蛋

第三日喇

你地係咪依然掛住我架 ?

餅餅唔鍾意食煎蛋

做老婆嘅諗辦法要佢食蛋

基本上,餅餅係唔鍾意食蛋

但有時打斧頭打得太厲害時

蛋係最幫到我的

餅餅鍾意食炒滑蛋

我曾經試過買一板雞蛋作苦練

你地知唔知一板雞蛋幾多隻呀?

係30隻呀~~~

一板雞蛋

我用咗4隻就成功咗

早知咁鬼易

我唔洗買一板雞蛋啦~~~



材料 : 蛋4隻,蔥花適量

調味料 : 雞粉,胡椒粉

做法 :

1) 打蛋,加胡椒粉,雞粉之後發蛋,加蔥花

2) 熱鑊,鑊熱之後落油,油熱後熄火

3) 立即倒入蛋槳,快手炒幾下,即可上碟。

沒有留言:

張貼留言