2011年4月29日 星期五

昆明第五天 - 走難

12-4-11 星期二

以下,就係要托返香港的行李

我地都夠誇張喇吧!!!

Hand Carry未入鏡



呢間咁嘅航空公司

真係以後都唔搭

4月1日後買機票的乘客

1個人只可以托運1件行李並不可超過23kgs

地勤小姐串爆咀

最後咪比我地窒到一棟都無

攞架黎丟

要串人都要睇下人地咩料子先啦

好彩我地係4月1日前買機票啫

有人唔睇公司通告

羅爆收場



呢間航空公司

仲要無網上check in

我地提早兩個半到機場check in

係侯機室入面

比呢部咖啡機玩

因為大部份商店都無散銀

最後好辛苦挖到兩個1蚊



呢個係腐乳雞

我食咗一啖,嘔都嘔唔切

我要聲明我食腐乳架

但係啲雞肉質地令我卻步



最好食係個包

甜品都好食

沙律有水出

我都唔知食唔食好喇

沒有留言:

張貼留言