2011年4月24日 星期日

昆明第四天 - 醫院篇

11-4-11 星期一

妹妹成晚又痾又嘔

一朝早打比我

我就去佢間房睇下佢

真係陰工咯

一見到我就開始喊

即刻打比媽咪

叫舅父飛車出黎再車我地入去啦

咁係呢段時間做咩好呢?

唔通真係係間房等舅父咁戇居咩

返自己房換衫

落去食隻雞蛋都好吖

就係行入間房的一刻

我個肚開始痛

繼而...............

兩姐妹唔知係撞邪還是腸胃真係咁差

我就賴係妹妹傳染比我喇

不過肚痾點傳染呢???

食咗兩隻蛋一杯咖啡一塊麵包

我同妹妹上去再痾過

舅父都到了

舅父即刻送我地入醫院

醫院門外,媽咪已經恭候了





係要瞓病床吊鹽水架

我一聽吊鹽水

真係吓咗一聲

咩咁大件事要去到吊鹽水呀?

肚痾咋

開啲藥比啲葡萄糖粉沖黎飲都得喇

再唔係比啲電解質沖劑比我地飲囉

發神經的吊鹽水

打死都唔準妹妹吊鹽水

我一句不能打點滴

連醫生都收聲



其實呢間醫院嘅上至醫生下至唔知咩人

我姥爺一家都識

佢最後真係聽我講開啲保濟丸同葡萄糖粉

頂!!!我去做醫生都得啦

不過離開醫院之後

我觀察到妹妹似腸胃炎

佢個肚好痛又嘔

我似感冒菌入腸

個肚唔痛,但一食嘢就痾

一飲水都痾

係無人幫到我情況之下

我唯有靠我以前病過嘅經驗

自己食一啲可以幫到我嘅飲品

我不斷飲淡鹽水

不斷痾晒啲菌出黎先

好喇,因為你飲淡鹽水

身體起碼唔會即刻出現脫水現象

休息一下,再食飯

再痾囉

最衰無寶磺力

如果唔係

好得仲快呀

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

去街市行下啦

唔通坐係到等C痾咩





返去食飯

呢邊食飯全部都好油

我地真係唔得囉

唯有食菜飲湯食粥清清地啦



影相呢兩塊扣肉正常啲

其餘個啲係見唔到瘦肉的



食完餐飯同姥爺婆婆道別啦

舅父車返我地出去

爹地媽咪今晚同我地一樣住酒店

沒有留言:

張貼留言