2011年4月1日 星期五

川龍村彩龍

27-3-11 星期日

原本打算去長洲嘅我地

唔知發咩神經

忽然之間去咗川龍村

食到成枱都係嘢



最緊要食埋碗滑滑山水豆腐花

因為我地唔想去豆腐主義



埋單都係 $206,真係抵



之後去行街血拼

拼埋我條老命出黎喇

荃灣有吉之島個商場叫咩名呀?

點解個吉之島無超級市場嘅?

去滿記抖抖先

如果唔係會攰死



呢個係榴槤芭菲

好彩呢日唔算太凍

食呢個雪到硬嘅甜品一流呀



糖不甩

講咗起碼三個月,今日終於食到喇



今個星期一開始

我每日都想食心太軟

我同餅餅講足4日

我唔知今次要等幾耐至可以食到

沒有留言:

張貼留言