2011年4月7日 星期四

富威海鮮飯店

31-3-11 星期四

富威最出名嘅蛋撻

今晚仲見有幾個剩咗係到

叫兩個食下先

其實,我同餅餅都唔太鍾意食酥皮蛋撻

因為一定會食到成枱都係酥皮

呢到嘅酥皮蛋撻

唔油,好香

每咬一口,蛋香好澎湃咁湧上你的味蕾

個一刻俾攻陷了~~~



豆豉鯪魚炒A菜

而家啲豆豉鯪魚貴到飛起

我屋企都無買好耐喇

忽然之間有啲掛住佢

所以至叫黎食咋



茄汁煎蝦

真係各人口味不同

我地覺得好食就得啦

連殼都可以食埋

正到無朋友喇



西芹炒豬頸肉

好惹味囉



仲有兩碗飯加罐汽水

埋單$200唔洗

***************************************************************

日日都要執行李

忽然之間要帶埋冬天衫過去

因為爹地媽咪話朝早同夜晚

氣溫只有9度

中午氣溫高達26度

所以,我決定

春夏秋冬衫帶晒過去

之後全部唔帶返黎

我今鋪犧牲大喇

聽日飛喇

仲未買齊嘢

仲未執齊嘢

沒有留言:

張貼留言