2011年4月15日 星期五

昆明君樂酒店

9-4-11 星期六

呢張相係尋晚返酒店影嘅

我怕我會唔記得住邊間酒店





間房幾好

夠大無壓迫感

而且夠晒人氣

食飽飯三個大人加埋我地4個年青人

有一個年青人(弟弟)逃跑了

入晒我間房

分配物資

唔知情的人

以為我地去地震區賑災

我應該影下當時我間房嘅地下

無言.............................................








我住1103號房

比其他房大

起碼我有三個窗可以開

佢地得一個窗開到咋

講下呢間酒店早餐

除咗差,我唔知仲有咩形容詞可以形容

又話係5星級酒店

早餐相我影都唔想影

我只食咗一隻烚蛋一隻煎太陽蛋一塊白方包一杯咖啡

因為得返一塊白方包

所以想食多塊都無喇

咖啡完全唔提神

但呢間酒店夠方便

附近有間盲人按摩中心

超得,下次一定要再去

酒店行出10分鐘內

有大型超市wallmark

香港最大個間百佳超級市場

我估應該係東涌個間

佢比起香港個間最大超級市場

起碼大5倍以上

行一層已經好攰

佢仲有樓上

噢~~~~~~

沒有留言:

張貼留言