2011年4月23日 星期六

昆明第三天 - 藹若春

10-4-11 星期日

無錯,除咗食就係玩

食飽就玩

玩飽就食

好攰咁過第三日

老實講,仲攰過返工~~~

要見大姨媽一家人加埋舅父一個人

10個人食飯



食飽,專登影低個地址

下次再黎食



冰鮮百合

清甜~~~~~

呢幾日我嘅感覺就係得個辣字



醬油雞



韮菜炒合桃

合桃唔苦唔澀

咬落爽爽的,唔會過硬

但又唔係腍架噃

總之就好好食啦



米線撈喜



炒餌塊

铒塊係雲南特產

我覺得似韓國嘅年糕



蒜心炒毛豆



羊奶乳酪餅



辣椒炒雲耳



白菜水餃



蘸黑醋辣油



芥菜湯

其實係水加菜囉

佢地叫湯喎~~~



粟米餅 & 蕎麥餅



南瓜餅



剩返最後一籠蒸韮菜餃子



埋單$500有找

真係好平

點解呢餐我知價錢?

因為係我埋單架嘛

哈哈哈~~~

妹妹成餐飯食得好少嘢

因為佢個肚好唔舒服

當大人們走咗之後

又輪到我地出動行街shopping喇

行到咁上下

返酒店開餐喇

K.F.C.薯條同麥記薯條一樣

無薯味得鹽味



真係唔平架



呢個就係似韓國年糕的铒塊喇

不過要食嘅就梗係食新鮮架啦

街市會有新鮮的賣

超市只有呢啲貨色



我感覺好親切

無九巴無城巴只有新巴

仲要係昆明新巴

香港新巴有無寫香港新巴架?

沒有留言:

張貼留言