2010年6月9日 星期三

Misto

5-6-10 星期六
尖沙咀有一間S字頭鞋店開倉
同餅餅睇完之後,一對都揀唔落手
唔係高得滯就係平得滯,再唔係就娘得滯
行下加連威老道
上咗去呢間Misto
大廈位置比較破舊
但上到一樓之後,感覺唔同晒
入到餐廳,有一種好寧靜嘅感覺
白雪雪嘅輕紗門簾,好有浪漫氣氛
再入,我比呢張超大張嘅深紫色卡位梳化吸引住
硬硬的白白的麵包,唔係我同餅餅鍾意食嘅包包
大蒜薯蓉湯
晤... 無乜大蒜味,不過有薯仔煲唔爛啲粉狀
我地又唔太喜歡囉
凍檸茶及凍奶茶
香煎豬扒耕司華力腸配蒜蓉汁 $ 68
一上到枱,不噤嘩咗一聲,乜咁核突架
豬扒好薄好薄,但好硬,要出盡力至鋸得開
司華力腸唔會唔好食吧~~~
烤西冷牛扒配黑椒汁 $ 108
侍應哥哥無問我幾成熟就走開咗喇
我扁晒咀問餅餅 : 點解佢會知我要幾成熟嘅???
轉個頭已經到咗
好彩,佢比7成熟我
亦好彩,係好食嘅
西冷邊位啲肥筋都可以切得開咬得開吞得落
埋單$193.6,$200 有找可以係一個鬧市中嘅寧靜環境享受一餐
雖然食物就唔係好對胃口,但感覺一流
兩個人靜靜地傾計都唔錯架

沒有留言:

張貼留言