2010年6月4日 星期五

一田減價週

29-5-10 星期六
一連5日一田減價週係27-31/5
真係咁啱還是夾埋嘅呢?
sogo啱啱thankful weeks之後,緊接就一田喇
之後會唔會有吉之島架?
未入到一田,已經人頭湧湧
我真係以為自己去咗行年宵呀
講下戰利品先
$299,兩張,原價$800,一張
平咁多,買啦,乖乖的奉上金錢
想買旅行喼,但真係太多人迫唔入去
又想去買刀,又係太多人
又想去買智能煲,售貨員姐姐姐開單無停手,唔得閒理我
邊到都咁多人,我離遠見到化妝櫃枱,都唔敢行埋去
點同人爭呀???
上返去超級市場,見到南北行無人
售貨員姐姐落力推銷
比錢唔洗排隊
買~~~一定要買,買一罐鮑魚
我唔想兩手空空呀,雖然有兩張毛毛被
但唔得,呢個唔係我作風
之後去禾輋大排檔食個飯
因為實在太肚餓,5:00食飯
食到一半,狂風暴雨,夠晒驚險
食飽,去隔離吉之島諗住買嘢
冷氣太勁,不而久留
過隔離十蚊店,點都要買
比我發現心型碟,雖然唔係我心目中嘅心型碟
不過,都買啦...$10咋,想點呢...

沒有留言:

張貼留言