2010年6月21日 星期一

有血有汗

14-6-10 星期一
真係唔知原來我係咁堅強
尋日買咗套陶瓷刀,堅峰利
今日用黎切粉葛,就切親手指喇
傷口都算深,血流過不停
食指指甲瘀咗,中指勁流血
當我止極都上唔血時,我開始忟憎
唔理佢,繼續切我嘅粉葛
之後,所有洗,切,醃,煮都係單手喇
因為到煮完成餐飯,至止到血呀
鹵水雞肶係買的,$14兩隻
亂棍打死牛魔王
上個星期食剩少少肥牛,今日買咗五條豆角,炒埋一碟
係街市見到草菇脹卜卜好可愛,貫多兩條辣椒炒埋一碟
就係為咗煲啖靚湯比餅餅飲....
我第一次切親手,感覺係,初時唔痛,之後痛到卜街
我又唔會打爛碗碟,咁大個人,係5,6歲嗰年打爛過一次杯
下次,我會再小心小心啲喇

沒有留言:

張貼留言