2010年6月2日 星期三

御膳飯莊

27-5-10 星期四
媽咪打電話黎問我今晚食咩?
答完之後,媽咪就話 : 樂富中心開咗間上海餐館,不如去試下咯
好呀,call齊人馬,8:00 食飯
御膳飯莊,咁似以前嘅仿膳嘅?
層叠千層峰
其實係豬耳,豬耳爽口,味道全靠醬汁,微辣,匹配
糯米蜜糖蓮藕
糯米填滿蓮藕每一個窿窿,煙煙韌韌,不過蜜糖太甜過了火
蔥油海蜇
其實都係普普通通嘅爽爽海蜇,無舍特別
花雕醉雞
花雕味好濃,雞又嫩滑,好食
部長姐姐話想送啲飲品比我地
當她作出介紹時,佢自己都講到甩甩咳咳
我都聽到一舊雲...
不過,我聽到有蜜瓜xxxxxx
我地就統稱佢做涼茶啦
呢杯涼茶熱辣辣上到枱,攤一陣至好飲呀
甜甜的,好啱夏天飲,噫!!!有冬瓜味嘅?
咁係冬瓜定蜜瓜呀?
鍋鎉豆腐
我唔知點解咁好食...係囉,豆腐嫩滑仲食得出有豆味已經算唔錯喇
砂窩雲吞雞
我地5個人,坐一張8人枱,都算好大張枱喇
居然係唔夠位擺餸...
砂鍋雲吞雞,攞埋一邊分完至上枱
一入口,我同妹妹即時嘩咗一聲
唔係好飲到嘩呀,係好鹹呀
不過媽咪話我地熱氣喎,fine,你話熱氣就熱氣啦
雞湯味濃,雲吞好大隻但味道一般
鐵板蔥爆牛肉
牛肉幾嫩,有少少梳打粉但唔重手
蒸饅頭
因為京蔥牛肉無嘢夾住黎食,所以我地額外叫咗個蒸饅頭
小籠包
一人一粒啱啱好,小籠包好多湯汁,肉鮮
鮑魚菇扒小棠菜
個芡汁好鹹,鮑魚菇好大塊
鍋貼
又係一人一件啱啱好,幾好食啦
桂花松鼠魚
個汁酸甜度剛剛好,條魚睇落好大條,食起上黎得好少肉
可能...係我地大食
炸醬麵
撈勻至記得影相,麵條幾彈,不過味道偏鹹
烤鴨
純粹係攞過黎比我地見一見隻鴨
即刻捉住個侍應哥哥,叫佢停低比我影相
隻色唔靚,唔夠深色
有個熱鍋熱住啲薄餅
唔怕變凍變硬,夠細心
薄餅有24塊,初時仲大大聲同人講邊夠我地食吖
所以至叫蒸饅頭,點知食剩10塊
一隻鴨片出黎得咁多咋
點解24塊薄餅都食唔晒呢?因為我地有啲無包薄餅食囉
得嗰少少配料,邊夠我地分呀,特別係個甜醬,少得可憐
叫部長姐姐比多碟我地
部長姐姐剎有介事話 : 唔好意思呀,呢個比多碟要收錢呀
我多口問一句 : 收幾多錢呀?
部長姐姐答 : 八蚊
笑到我地個個肚痛
$230 一隻鴨都食落肚,我地點會至在個八個大洋呢???
食飽飽,我地開始研究甜品喇
尤記得,仿膳嘅高力豆沙相當好食,軟綿綿,好好食
呢個?哼!!!相差得太遠了吧~~~
炸湯圓
食極都食唔出炸湯圓上面個點黃色醬是什麼
估咗好耐,終於我忍唔住去問人
呢個黃色醬係唔係牛油呀?
侍應哥哥答 : 係桂花糖槳
我 : 鹹架喎 ? 糖槳 ?
侍應哥哥答 : 係甜架
我呆咗兩秒,個刻我係覺得晴天霹靂,我連甜同鹹都唔識分喇?
我 : 哦!!!唔該
侍應哥哥 : 你食到係鹹架?
我 : 係呀
部長姐姐又走過黎話想送甜品比我地
腰果露
好香腰果味呢
桂花酒瓖丸子
好杰,點解會咁杰?不過都好食架
桂花杞子凍糕
部長姐姐話 : 係我地廠做架,你地食完啲咁肥膩嘅嘢,清一清味蕾舒服好多架
其實仲同部長姐姐講好多嘢,好健談架
埋單$1,150,算平喇
坐得舒服唔會迫夾,無環境無電視但有裝修
又好服務又好招呼,貼士一百幾十無手軟比出去
雖然某啲食物真係差少少
不過希望佢地會有改進
越變越好啦

沒有留言:

張貼留言