2010年6月28日 星期一

住家菜

21-6-10 星期一
要招呼遠道而來的親戚
又要揀一間清清淡淡嘅,又要平嘅,又要方便就腳
仲要方便我睇波嘅
我只諗到呢間,大大隻字寫住不加味精
商場內有部大電視,可以涼冷氣,坐定定睇波
又可以係上層望落去睇電視
當日係葡萄牙對北韓,賽果係7:0
我地一邊食飯,一邊聽到樓下大嗌
一大嗌,侍應哥哥先報告賽果,之後我就衝出去睇喇
場面攪笑,7:0,勁呀...
好似拉到好遠,返來呀)))
*******************************************************
先黎一煲湯,西洋菜湯,$ 45 一煲
老火湯,好甜亦好潤
欖菜肉鬆四季豆 $ 48
切到短短的豆角,有少少爽口感
蚧子黃金蝦 $ 75
好食,不過如果剝殼之後炒會更加好,稍為不方便
阿麻雞 $ 180 一隻
雖則係冰鮮雞,但雞肉鮮嫩亦無雪味
醬汁似豉油雞
鮮腐竹蝦乾浸時蔬 $ 50
未食大白菜時無問題,即係腐竹蝦乾草菇都好好食
但食到大白菜時,妹妹發現酸咗
即刻換過另一碟
鐵板蒜爆牛柳粒 $ 58
牛柳粒好腍,好惹味,唔洗用牙力咬開架
豆豉鯪魚油麥菜 $ 48
油咗少少,不過都可以接受到嘅
食到呢到菜,我發現好多餸都會落草菇架
你地睇下呢碟餸,又有草菇,仲有啲薑絲添呀
鐵板鳳陽豆腐 $ 55
呢個豆腐好食,其實應該話個汁好食
豆腐都算嫩滑嘅
條魚唔知幾多錢,不過一食入口,有朕泥味,好腥好腥
好食魚之人都話腥,不過佢地又可以照食喎
仲要食晒添喎
梅菜蒸肉餅 $ 48
呢個都好食,肉質鬆軟夠晒腍,不過食食下好似有啲唔對路
點解肉質可以腍到咁架呢?鬆肉粉???
之前咪話大白菜酸咗嘅?
之後換上一碟涼瓜炒排骨,我怕苦都可以食到喎,但都係苦
呢碗送嘅紅豆沙都唔錯架
店員服務有禮又細心
得閒又幫你換下碟
有會同你報告賽果
氣氛又好,食物又唔算太差
6個人食咗$802,食完都無口渴喎~~~

沒有留言:

張貼留言