2010年6月3日 星期四

與王子共進晚餐@天福軒

出咗呢個先,因為要post 去 OP
我真係諗到頭都爆,都唔知點幫呢間酒樓平反
2-6-10 星期三
星期二,王子係facebook話食飯
反正我星期三都係一個人的晚餐
去食飯喇~~~
天福軒,一間比我話唔會再去,但不斷去飲茶的酒樓
原因係,樂富無其他酒樓呀
不過而家唔同喇,大把食店,連UNY都開埋喇
晚飯時間,得幾枱客,仲有細半個場未開
王子隻手呀...
黃皮大老虎班
一兩$ 35,我地4個人食飯,要咗8兩
經理介紹咗幾個炒法,最後決定用西芹百合炒
黃皮大老虎班,夠新鮮
我唔食魚都食咗二件,肉質鮮嫩,唔會炒得過晒火
西芹無渣,纖維搣得夠乾淨
百合亦無一點點黑色
堂剪即燒皇子豬配蝴蝶餅 $ 90 例
經理極力推介
蝴蝶餅係絕對出色,軟綿綿,好好食
咁樣望落去幾靚架
但當夾一件出黎之後,嚇親人囉
呢件所謂嘅乳豬,蘸醬之後食好鹹,唔蘸醬食都係鹹
皮係脆嘅,但連住啲肥膏
一件起兩件止好喇
石窩燒茄子海參 $ 160
茄子經過炸完又炆之後都無變黑色,仲係令令的紫色
外觀上已經攞晒分啦
味道亦對辦,海參亦發得夠大
薑汁酒糖炒翠玉瓜 $ 45
翠玉瓜夠爽口,但又唔係腍晒
薑汁味好出,不過甜味仲出,帶埋少少酒味
呢碟瓜,一行4人都讚呀
石燒老薑鴨汁豆腐 $ 65
英文名 : Stewed beancurd with duck juice & ginger in stone pot
大家睇餸名,以為係好似紅燒豆腐咁,上面淋啲老鴨薑汁
點知黎到之後,4個人都問 : 咩黎架?係咪上錯枱呀?
一煲有雞,有魚雲嘅豆腐煲
豆腐只得數件,少得可憐
原本由主角,變成配角了
窩燒秘製羔蟹炆雞 $ 138
一打開蓋,聞到好濃烈嘅莞茜味
鮮橙色嘅蟹蓋
個汁好好味架
啲雞好多碎骨,把刀唔利換過另外一把
或者磨下佢啦
蘸這個經理送的煎米粉,一絕呀
不過唔知呢個煎米粉,係咪參考潮洲名菜"兩面黃"的煮法呢?
兩面都煎得香香脆脆的
脆皮黑毛鵝 $ 68 例
經理話即燒,要等45分鐘
等咗45分鐘出黎之後嘅結果係 : 皮脆肉嫩無佢份
我等咗45分鐘,你比啲咁嘅貨識我????
即燒???呢間酒樓真係當我地係白痴
微波爐"叮"完出黎叫即燒?你露媚吖
奉送紅豆沙
奉送生果拼盆
橙係疼咗,或者個橙比人打啦
埋單唔知幾多錢,多謝王子
但呢餐又唔係王子比錢喎~~~
樓面同廚房無溝通,經理乜叉嘢都話要問廚房
激到我差啲講粗口
我始終都係忠於我良心寫晒出黎
呢餐食完,我地係唔飽架
因為啲食物係未食晒就走咗喇

沒有留言:

張貼留言