2010年6月25日 星期五

到咗喇,到咗喇~~~

18-6-10 星期五
瑞梅阿姨終於到咗喇
三年都無見過瑞梅阿姨啦,好掛住佢呀~~~
我有plan過去新加坡架
不過,天氣係一個好大問題
之後就酒店問題,再再之後就係我地問題
出年五月又話要去英國喇
但去英國前,我又想去一轉韓國/台灣/新加坡
但我個泰國行程plan好都未出發
不過短期內我諗我都唔會去泰國住喇
因為,我聽咗餅餅嘅師姐講咗啲好驚嘅嘢
我係驚到而家自己一個人係屋企,都要開著晒所有燈囉
瑞梅阿姨問咗我地好多次要咩?我地亦都老實不客氣
要斑蘭,我要種斑蘭葉
呢個千層糕,我地唔識整喇,工序煩復到呢...
我地都係整一層之後再一層就好喇...
仲有其他手信喇,不過無影到相
方叔叔會遲一個星期到(即係今日25-6-10呀)
又有手信喇,哈哈哈

沒有留言:

張貼留言