2010年6月26日 星期六

御膳飯莊 - 良朋歡聚套餐

18-6-10 星期五
係屋企研究完啲手信之後
都係時候去食飯喇
訂咗8:30,去到居然要等位,等五分鐘到啦...
一早訂咗御膳飯莊嘅良朋歡聚套餐(無魚翅架)
試埋佢啲套餐,如果連套餐都好食,賣相ok呢
可能我地....
***********************************************
一坐低,經理姐姐已經問我地飲乜
有木瓜龍脷葉茶或豆漿,我地6個人都揀木瓜龍脷葉茶
幾多錢?唔知呀,請嘅~~~
套餐冷盆 - 雞絲粉皮
粉皮稍為厚咗少少,醬汁好香麻醬味
套餐冷盆 - 疊千層峰
係豬耳,好爽口
套餐冷盆 - 四喜烤麩
每一次都會叫,口感軟綿綿,配以菇菇我至愛
套餐熱盆 - 清少河蝦仁
蝦好爽口,不過嫌佢個賣相太清,可以加啲乜加啲物又加啲咩架嘛
我妹唔知咩事,梗係要另外散叫啲嘢
叫咗一籠蒸鍋貼 & 煎鍋貼
套餐包點 - 素菜包
我唔鍾意食但並不代表佢唔好食
我鍾意食菜,但我唔鍾意剁碎啲菜
套餐熱盆 - 鮑魚菇扒生菜
普普通通,無咩特別,不過鮑魚菇好好食,我食咗兩塊呀
套餐湯羹 - 花膠乾貝三絲羹
堅持唔食魚翅,一定要魚翅至好食架咩???
花膠有益又補身,食花膠仲好啦
套餐熱盆 - 菊花松子魚
套餐的魚賣相奇差,無頭無尾,但味道依舊
魚肉仲比散叫一條有頭有尾嘅為多
奇怪奇怪,好食好食
白切雞,係預訂嘅
以為方叔叔會同瑞梅阿姨一齊黎香港
點知原來係隔一個星期之後至黎
早知唔洗訂雞住啦
新加坡啲雞唔好食,係肉質問題,係養雞時嘅問題
我又未試過,不便透露啦
初上枱時血淋淋好恐怖,之後叫廚房再攪一攪,ok喇,雞肉嫩滑
套餐麵類 - 北京炒拉麵
麵質彈牙,味道似...干燒伊麵吧
套餐熱盆 - 翠玉滿桃園
我無食過,因為一上到枱,嘩!!!油浸出黎架?我只知有小棠菜包住唔知咩去炸
片皮鴨,經我地一而再,再而三提醒之下,隻鴨嘅色靚晒
juice到爆汁,哈哈哈,好食
咁鴨骨呢?佢比多一隻我地,我地可以煲粥又可以整雪菜鴨肉絲米粉呀
送嘅腰果露
我最鍾意呢個甜品,好味,自己磨,香到不得了
套餐甜品 - 高力豆沙
唔好食,太實喇,差過以前仿膳好多
送嘅豆沙窩餅
原本我叫佢送拔絲蘋果/香蕉
但可惜廚房太忙,唔整,好,咁有性格
我下星期再去食時預訂,哼~~係呀,我下個星期五再去食呀
埋單千鬆啲,餸係食唔晒
因為,我同爹地係機場時,食咗下午茶
咁就少咗兩個大食人喇

沒有留言:

張貼留言