2010年6月18日 星期五

泰潮

13-6-10 星期日
一心諗住去深水埗嘅添好運食點心
之後因為搵唔到,所以迫住轉軑
泰潮,望住個門口,有幅poster吸引咗我地入去
二人餐又幾抵喎,仲每一項都啱我地食呢,難得
冬瓜湯幾好飲
珍多冰,香濃椰汁味,不過唔解渴
燒豬頸肉,好腍好軟,有別一般爽口的感覺
海南雞,加5蚊可以轉雞肶或雞翼
我地無加5蚊,係因為唔記得叫加
不過都有比雞肶位比我地,好滑
雞胸都ok架,雖然唔及雞肶滑,但食得出好有雞味喎
炸蝦餅
蝦餅夠晒彈牙,外脆內彈彈彈
我地就係比馬拉盞炒椰菜苗吸引咗入黎喇
椰菜苗係餐廳比較少見,好細粒,好可愛
食落有菜嘅甜味,無苦澀味
套餐跟白飯式黃飯
埋單咪就係$158囉

沒有留言:

張貼留言