2010年6月22日 星期二

大家姐

16-6-10 星期三 端午節
起身之後,我就開始執屋洗被
餅餅去師傅到幫手寫符
因為妹妹,賴仔今晚開始入侵我間屋喇
瑞梅阿姨18號黎香港要住爹地媽咪屋企呀
等到餅餅點幾返黎之後
我地就飛的出荃灣食炸魚蛋
真係特登去食架
呢到啲炸物,大大件又抵食,魚肉真係好彈
豉油皇雞翼,醃得夠晒味又唔會鹹過頭
生菜魚肉湯,好好味呢...
之後再行一陣,諗住配眼鏡,但無人得閒招呼我
配唔到,下次先囉
諗住去吉之島
經過豆腐主義又入去飲咗豆漿,食豆腐花,椒鹽豆腐角
食飽行行下,見到街市諗起想食蝦
入到街市,人山人海,有無咁誇張呀?
個街市呢,好有系統架
地下賣海鮮,一樓賣牛肉/豬肉/雞肉,二樓賣蔬果/乾貨
(如果我屋企附近有一個咁嘅街市就好喇)
買埋餸,散晒,吉之島無去喇...
搭的士返屋企啦

沒有留言:

張貼留言