2010年6月5日 星期六

禾輋陳根記

29-5-10 星期六
去完一田掃貨,就搭的士去禾輋食飯喇
陳根記,個大排檔好大架
不過無冷氣,無冷氣都唔怕
呢到食正風位,唔會食到大汗叠細汗
人地開5點,我地準5點入到去
人地都未開鋪咁嘅樣
照坐啦,周圍附近都無嘢行
超肚餓呀~~~
一坐低之後,就有人黎招呼我地喇
嗱嗱淋點菜先
清炒菜心
菜心鮮甜,超大碟
椒鹽瀨尿蝦
瀨尿蝦雖然細細隻,不過都有肉食
肉質彈牙,某幾隻仲有膏添...
椒鹽梗係配啤酒啦,但可惜今日餓到血糖急速下降
頭暈暈頭暈暈,所以飲可樂算喇
薑蔥炒蟹
有兩隻蟹咁多,好味
豉椒炒蜆
每一隻殼都有肉,又無沙
炒得夠惹味...
食海鮮點會食得飽吖
後加一碟炒麵
呢個時候,廚房班底食晚飯
我地炒蝦拆蟹嘅時候
有好多人已經入咗黎
全部hold單,所以得我地呢圍枱有嘢食...
係等炒麵其間,出去行個圈
一出大排檔門口,即刻傾盆大雨
匿係天橋底,雨,越落越大
大排檔物品吹到掉晒落地下
見啲人衝呀跑呀
忽然黎一場暴風雨,令我地再坐一回
好彩碟炒麵遲遲未到...
麵食極都食唔完,見雨慢慢減弱
即刻起身埋單鬆人
埋單$ 232,真係抵到無朋友呀
之後行咗轉吉之島,哈哈哈,兩個人居然再次肚餓
去mos burger買包,打的返屋企
又開餐喇...

沒有留言:

張貼留言