2011年3月14日 星期一

CUPPA CAFE

我每日朝早要飲一杯咖啡

所以我會好留意咖啡的新出品

比我遇上又好玩又得意嘅

我都唔會錯過喇

呢盒咖啡嘅賣點係...

滴濾咖啡



用法十分之簡單易明



無帶個盒返工怕唔識沖?

唔怕,每一袋獨立包裝

後面都會有圖示幫到你



我呢隻係Special Blend



打開包裝之後

先搵隻杯,企係上面

(唔係你個人呀,你包咖啡呀)



之後,包咖啡粉就要固定係隻杯上

我呢個係錯誤試範

因為我個杯口太大

攪到我有一邊過濾紙爛咗少少

其實,好似上圖咁

企係隻杯上面

之後沿虛線位摺一摺就可以固定到架喇

加水時,先慢慢淋濕周邊咖啡

再慢慢加熱水就可以喇



遂滴遂滴之後

滴咗大半杯喇



之後加奶加糖

香濃軟滑咖啡可以飲得喇

沒有留言:

張貼留言