2011年3月10日 星期四

上海小南國

26-2-11 星期六

係銅鑼灣食lunch

真係一件不容易事

幾經辛苦,終於搵到一間可以book位架喇

呢張係枱布,好靚~~~







呢個甜蘿蔔,好好食



冷盤 : 百頁卷‧糖醋排骨



酸甜度適中

骨肉已分離,肉質鬆化

一口接一口,停不了



我同餅餅都接受唔到薺菜味道



花膠薺菜豆腐羹

足料花膠,沒加味精,好飲至極



下面有一個小盆,放上小蠟燭

花膠豆腐羹就唔會涼了



香菇面筋煲

呢個入面有小棠菜,冬菇,筍,同面筋

家常菜,唔會太難食



乾燒大明蝦

大蝦肉質勁彈牙

開開心心笑哈哈



招牌蔥油伴麵

雖則佢話蔥油伴麵

但我感覺唔到油

唔錯


甜品 : 桂花小圓子

OK啦~~~



以上係套餐$398,埋單要$500

但我唔會再去喇

有一個侍應

佢每次斟水,換碟...等等等

佢都企係我同餅餅中間

其實,都唔係咩大問題

最大問題係,佢唔夠手長

佢就會成個身經過張枱扒過去

我已經覺得好嘔心

仲咩呀?玩雜技呀?不如拗腰會好睇啲喎

當佢個上半身扒過去時

佢個下半身,不斷推張枱

你諗唔諗到佢用下半身

邊一個器官貼我張枱呀?

沒有留言:

張貼留言