2011年3月21日 星期一

中國冰室

13-3-11 星期日

餅餅個妹臨去台灣之前

要去拜一拜老爺

適逢下個月清明

我地又唔係香港

所以就一齊拜喇

係拜之前

我同餅餅就出咗旺角買衣紙

順便可以去中國冰室食個早餐

即係呢...

我好鍾意睇PTU

失槍個集耐唔耐就睇

因為無線都會重播

套電影有幾幕取景係中國冰室

當我每次行上呢條樓梯時

即刻感覺到個種"feel"

哈哈哈,sorry太入戲...



凍熱奶茶

呢排我鍾意飲茶走



餐蛋麵

佢真係有熱誠

排位幾靚,成個笑樣

餅餅即時post上facebook

個麵呢,好似超力麵

以前讀書小食部買個隻麵呢

我真係即時想同餅餅掉轉黎食

但我戒緊口

唔可以食公仔麵>.<



我咪食腿通囉

以為好普通咁單調?

仲有...



腸蛋+多士

真係唔食蛋會痴線的我

我已經無食5日

好叻好叻

個種久別重逢嘅感覺

真係...........................



識我嘅人都知道

以上係唔會夠我飽



叫多個咖央西多士

雖然,咖央味唔太出

不過都有淡淡椰香味嘅

沒有留言:

張貼留言