2011年3月28日 星期一

三洋餐廳

21-3-11 星期一

公司有個同事個媽媽走咗

我放工之後

餅餅陪我去鞠個躬

坐一陣之後

佢地都要準備彌撒

咁我同餅餅就走喇

身處係大角咀

唔怕會餓親

食肆林立

揀咗一間有電視睇又有卡位坐的

三洋餐廳

餅餅因為食咗下午茶

無乜胃口

所以清清地食碗鯇魚粥

呢碗粥無加味精

料夠多

十幾舊魚唔怕蝕本比晒你只係賣廿幾蚊

仲要食到碗底都無變水

粥依然綿滑,依然有米香



我又係無咩胃口

係唔知點解無胃口

叫碟火腿燴意粉

食下食下食晒食碟

你話好唔好味吖



我見到有胚芽好立克

叫杯黎飲啦

平時我唔會飲好立克囉

沒有留言:

張貼留言