2011年3月18日 星期五

御膳飯莊

17-3-11 星期四

今日,真係上咗人生寶貴的一課

因為日本9級地震而引發核站幅射洩漏

我們偉大祖國同胞

開始搶鹽

當我睇到新聞報導話國內同胞搶鹽時

我真係呆晒

第一個反應係

你地有無讀過書架?

食鹽可以抗幅射???

反應都未黎得切

新聞一轉到香港

吓!!!香港人都搶???

平時買$1.4一包鹽

居然可以買$10一包???

真係可以媲美食黃金呀

誓估唔到,一包鹽嘅升值潛力

係高過股票,黃金,貨幣......

我亦都估唔到連yahoo拍賣都有鹽買

索價$50

我真係忍唔到笑出黎

點解啲人可以無知到咁?

搶鹽嘅同時

連豉油,雞粉甚至米都唔會放過一眾師奶們

你地有無諗過

商人們會抬高價格

之後,我地就要買貴嘢

**************************************************************
就係今日全成搶奶粉搶鹽搶豉油搶雞粉搶米嘅時候

我家爹地媽咪當然唔會癲埋一份

我家屋企儲備

真係夠用夠食半年

不過,媽咪話要出外食飯

我地就出去食啦

御膳飯莊

激死我呀))))

我地坐係電視機前面

我好有禮貌叫佢開電視比我睇

經理話 : 我地通常唔開

我無嘢想同佢講

擺部電視係到做裝飾呀>.<



激氣事唔止一單

見到6人套餐$788

都幾抵喎,就諗住叫個6人套餐啦

點知我妹妹靈機一觸

逐樣計下條數

居然散叫個價錢係平過套餐

好,我地散叫,叫多幾個餸食添呀



香蔥油伴海蜇

彈下彈下咁夾上黎

入口爽滑,勁香香蔥油

不過食到底時

有好多碎碎的

一係唔食,一係用匙羹食

我地5人同時選擇前者



花雕醉雞

花雕味不足

雞肉滑嘟嘟,雞皮爽滑

上面個排仲係無骨添



炸銀絲卷



砂鍋雲吞雞

足6碗,我飲咗兩碗



小籠包

要咗兩籠,每人兩隻

小籠包食完唔會油到滯

出面好多時,食完一隻已經滯晒

個種油膩感真係令你吃不消



干燒大明蝦

爽口,彈牙,新鮮

你唔會對呢碟餸有挑剔嘅地方


鮑菇時蔬

生菜墊底係苦嘅

一啲都唔翠綠

灼得太耐喇

鮑菇爽口,一口一件唔過份



松鼠黃花魚

我未影相已經解剖咗喇

皮唔脆,肉好腥

但個汁好醒胃喎



你睇下條魚似乜

都唔似魚喇



薄餅

當然包住烤鴨食啦



烤鴨(中)

juice到爆汁,皮脆肉嫩

一邊打呢篇blog,一邊流口水



食到咁上下喇

基本上得返幾片烤鴨

但我地5個人仲唔飽

係,你無睇錯,我亦無打錯

係唔飽

以上份量已經唔少架喇

所以即刻叫多個

瑤柱蛋白炒飯

質飽我地個肚



食晒碟瑤柱蛋白炒飯

我地5個人個胃仲可以食甜品喎

即刻叫碟

高力豆沙

雖然已經食唔返以前仿膳嘅質素

但已經好食過出面啲酒樓喇



仲有一窩桂花小圓子

我地真係癲咗

沒有留言:

張貼留言