2010年11月23日 星期二

陶瓷班第二堂 Pinching - 心型杯

13-11-10 星期六

第二堂,我唔記得影相呀...

我好成功無跌到散晒

只係跌咗擺係最上面嗰塊嘢

我掛住聽老師講嘢

心又不斷讚自己

所以

今堂學搓泥

之前比個前輩嚇一嚇

以為好難,其實都唔係吖

老師都有讚我呀...

之後,我搓咗個心型碗同心型豉油碟

我發現,我想像出黎個樣嘢

同我搓出黎個樣嘢

完全係兩回事

老師話我無好好地利用十隻手指

哦!!!佢咁講,我又有少少明白喇喎...

之後就唔會越搓越扁

可以慢慢拉高

可以整到個碗喇喎

今堂繼續我嘅傑作

我希望,順利完成我個作品

將會邁進我可以整到我嘅目標喇












沒有留言:

張貼留言