2010年11月19日 星期五

連粵日居酒屋

11-11-10 星期四

餅餅預早同我慶生

友人同我講呢間好正

一定要試......

講咗幾個月,今日決定試一回

一打開menu,唔係化咁少嘢食???

貴精不貴多嘛!!!



店內環境,坐位不超過二十個位

唔好睇到咁光猛呀,其實好暗架~~~

張梳化好舒服呀)))



餅餅飲 - 荔枝酒

飲完之後餅餅覺得好好飲

但佢又無即時話我知喎

到咗第二日,同餅餅去行city super時

佢至同我講佢好想飲荔枝酒

好,我會記住

一見到我會買支返去送比餅餅



我飲 - 白桃梳打

好飲...



醉溏芯

即係溏芯蛋

程流芯狀的蛋黃

滑到直流喉嚨

點點花雕酒香撲鼻

又不會搶去鴨蛋的香味

妙絕妙絕~~~



柚子酒煮花甲

個個都讚好食

一碗總共有6隻花甲

我食三隻有兩隻係有沙的

味道的確好,柚子味好出

湯亦清甜



獨子蒜露筍牛肉粒

鐵板上枱,吱吱喳喳咗一分鐘

一分鐘過後影相,都可清楚自看到

煙在空氣中飄舞

露筍粗粗的不帶一點苦澀

爽脆鮮嫩

牛柳粒肉汁在你口中流竄每一條牙縫

好香~~~



燒豬頸肉

薄切豬頸肉肥瘦均勻

唔會好似食梗柴

蘸點她們的秘制醬汁

立即昇華到另一層次



清湯蘿蔔牛腩

牛坑腩肉味濃郁,十分之有咬口

反而蘿蔔清甜無渣

湯亦十分好飲,不帶一點油

唔好睇佢細細煲,份量多到食唔晒!!!



當我點這個飯時,店主給了我一個溫馨提示 :

你試唔試下我地個鵝肝蛋珍珠飯呀?

我 : 我唔食鵝肝

店主 : 哦!!!唔好意思,我見你叫咗咁多牛,所以...

我 : 唔緊要...

(呢點真係夠窩心呀)

牛仔肉蛋珍珠飯

牛仔肉香嫩多汁

差不多有5成熟

將蛋與飯混和之後

飯立即沾上肉汁與蛋汁的香

本身已十分喜愛珍珠米

飯粒黏性高,又夠香軟



埋單 $ 600 有找

我會再黎的,老闆!!!加油呀

沒有留言:

張貼留言