2010年11月9日 星期二

美酒佳餚巡禮

30-10-10 星期六

風和日麗

開開心心咁黎

唔太開心地走

先講接駁巴士,多人到要排30分鐘

上年都唔洗排隊嘅



見到個海咁靚,咪影下佢囉

見對面海矇查查的

其實,我每日見呢個海多過食飯





木桶係比你檔枱用



你想影到無人效果

真係難過登天





有好大隻DHL帆船經過


廣告嘛,門口有大大個DHL黃色波波


有得學畫酒杯

我想買去紫色個兩個

不過導師好專心教梗小朋友

唔好打攪人喇



日落,亦係我地走嘅時候喇



無錯,我地係走咗

今年,無嘢食,無嘢玩,無嘢買,無我喜歡的酒

上年都有個煤氣攤位,比我用下錢吖

今年啲酒又貴咗,飽魚又貴咗

我係出面買酒都有半價

呢到咁死貴,我唔會咁蠢係到抬餐矇返屋企囉

但我又真係咁死蠢,抬咗10支鴻星嘅楊枝金露

$ 10 蚊一枝,便利店買梗$18一支架!!!

上年美酒佳餚巡禮,我好開心

沒有留言:

張貼留言